IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I will leave this town, just to sleep underneath your bed

Publicerad 2011-05-10 18:47:06 i Vardag,

Slutade halv 11 idag och for hem med 12:ans buss. Imorgon börjar jag klockan 1 och vi har bara 40-årsfest för skolan då så egentligen kan man räkna det som ledigt ;). Idag har jag suttit och stekt i solen i 2 timmar. Dock inte i bikini. Vill inte ligga på marken så, den verkar fortfarande vara ganska kall. Har också försökt mig på textkomeptensuppgifter. Det gick väl sådär. Den ena fattade jag inte riktigt, skrev typ halva ska fråga Berit imorgon. Började på med en annan som jag också skrivit hälften på nu. Hara bara uppgifter på hälft. Men nu ska jag gå ut med HP och uttnyttja det sista solljuset.
Ses!
Ingrid Michaelson - Corner of your heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela