IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

It's your right to laugh at me

Publicerad 2011-05-22 13:51:25 i Vardag,

Dagens planer är att läsa på psykka-förhör och göra lite mera modde-uppgifter. Så borde vi inte ha matte imorgon så några matteuppgifter måste jag inte plågas med just nu. Sen ska jag försöka börja på med lite instuderingsfrågor till provet i psykologi på onsdag. Tänkte göra det igår men det blev inte till något. Har just städat upp i köket som såg ut som FAAAN efter att Jens lagat mat själv igår. Tänkte seriöst svimma när jag kom hem igår och såg det. Men nu ska jag leta mig i duschen för vi ska tydligen till Åminne och äta. Dessutom måste jag ju få annat gjort också. Alla hundra moddeuppgifter :D
Ses!
The Ark - It takes a fool to remain sane

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela