IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Läsa, skriva, läsa

Publicerad 2011-05-23 14:58:29 i Vardag,

Det är vad tiden går ut på just nu! Läsa och skriva. Läsa på på psykologi och skriva essäsvar, göra moddeuppgifter och klämma in matteuppgifter där emellan. Har märkt att jag arbetar bäst om jag arbetar efter ett schema. Så jag har gjort upp ett schema om hur jag ska fördela min tid idag. Gör det enligt att läsa 50 minuter och paus 10 min. Men nu har jag paus enda till klockan 6 för mat och annat roligt.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela