IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Pia e här, Emelie är här tänk vad roligt att alla är här

Publicerad 2011-05-04 08:56:18 i Vardag,

Den där dumma sången har jag på hjärnan nu tack vare mig själv. Har suttit och hållt på med en modde reklamuppgift. Jäättetråkigt. Ja och Leppävirta borna är här idag. De var här igår också och då var vi ut på kvällen med dom och åt bland annat på Rax. De far hem idag efter maten. Just nu har de modde med ettorna. Men nu ska jag leta fram en reklam-bild att analysera.
Ses!

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-05-04 16:24:40

japp :D men di talar så snabbt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela