IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

The sky above us shoots to kill

Publicerad 2011-05-06 08:10:29 i Vardag,

Sitter i skolan på håltimme och borde göra reklamanalys men jag orkar inte. Efter den här håltimmen så åker jag och biologigruppen hem till Kerstin och har biologi där.. minns inte riktigt vad vi skulle göra men i alla fall skulle gummistövlarna vara med. Sen är det fullspäckad dag förutom efter maten då jag har en håltimme. Men nu ska jag faktist försöka påbörja min reklamanalys.
Ses!
Thistles & Weeds- Mumford and Sons

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela