IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Well that's where I belong and you belong with me

Publicerad 2011-05-05 20:52:37 i Vardag,

Torsdag idag, alltså fredag imorgon! Skönt! Idag fick jag dessutom sluta redan halv 7 från arbetet istället för halv 9. Så istället för att pappa eller mamma skulle komma efter mig så tänkte jag att jag kunde gå hem istället är ju bara 2 kilometer. Annars idag har jag väl inte gjort några underverk. Har läst igenom hur man ska göra reklamanalys. Så den ska jag börja på imorgon på typ en håltimme eller så räknar jag matte som jag inte gjort. Och imorgon åker vi till Kerstin på biologi och går i skogen. Roligt med lite annorlunda undervisning nån gång :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela