IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You can't deny you want the happy ending

Publicerad 2011-05-08 20:12:47 i Vardag,

Sitter just nu och arbetar med en reklamanalys. Och den är så dålig att det är hemskt. Men ska försöka göra den färdig i alla fall och sen ska jag forsätta med hela reklamuppgiften. Eller har egentligen redan min egen reklam men tycker nu att den är så dålig att jag tror jag ska ändra den lite. I alla fall göra den lite större. Och så ska den också analyseras sedan. Så har nog lite att arbeta med nu. Men slutar 12 imorgon också så det finns tid men ska ändå försöka få den klar. Men nu ska jag fortsätta med mitt arbete.
Ses!
She's got you high - Mumm-ra

P.s har gjort en ny header och tänkte fall om jag skulle göra om min blogg igen. Här är den:

Tycker ni jag ska ändra? Förmodligen gör jag det ändå senare i veckan men :)

blogg.se vägrar tydligen sätta upp mina inlägg så vete fan när det här kommer upp på bloggen nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela