IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

All this time I was waiting for you

Publicerad 2011-11-10 12:54:14 i Vardag,

All this time - OneRepublic
Sitter i skolan på håltimme. Vad annars? Ska sitta här tills klockan 3 då de andra som ska sitta på med till arbetet är färdiga med skolan. Försökte just räkna matteläxa. Fattade ingenting. Får fråga Nikke imorgon. Var för en timme sedan på musikal som musik hade. Den var jättebra och de var jätteduktiga. Sådana här gånger man blir ledsen när man är tondöv. Men jag sjunger i alla fall. Särskilt om en sång är jättebra. Måste faktist hålla mig just nu för att inte sjunga, har gjort det flera gånger på jobbet. Hahahaha stackars de som måste lyssna på mig :D Nu ska jag läsa lite psykka tror jag. Kanske...
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela