IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Anything to make you smile

Publicerad 2011-11-08 10:18:44 i Vardag,

No One's Gonna Love You - Band of Horses

JAG SKA RÄKNA MATTE NU. HIHIHIHIHIH. Okej inte än men snart. Kanske. SKulle kunna läsa lite psykka också men har ju bra med tid med tanke på att jag slutade halv 11 och ska i arbete först till klockan 15.00. Var faktist inte så tungt att arbeta igår när alla ens vänner är där så man har någon att tala med. Har inte så mycket annat att säga förutom att det är 100 DAGAR TILL ABI-DAGEN!!!!!!!!!!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela