IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Are you prepared for me?

Publicerad 2011-11-07 08:59:05 i Vardag,

The Bird and the Bee - Preparedness

Okej tydligen har jag återupplivat min blogg. Sitter just nu i skolan fastän jag har 2 håltimmar nu på morgonen. Men jag skulle inte ha kommit hit på något annat sätt. Har suttit och kollat Blue Water High första håltimmen. Nu är jag hungrig men jag ska tvinga mig själv att börja läsa psykka inför studenten nu. Nästa period är ganska fullspäckad för mig så. Sen blir det matte före maten, modde efter maten och två håltimmar då jag ska sitta här igen för att vänta tlls jag ska få fara i arbete kl. 15.00-23.00.
Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela