IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Det är halt, lärde vi oss idag.

Publicerad 2011-11-22 11:34:43 i Vardag,

Okej jag är uttråkad så jag kan skriva lite om när jag körde till skolan idag på morgonen. Hiihih trodde inte riktigt på mammas varning att det var halt. Så sen när jag skulle svänga från klockarbacken upp på malaxvägen för att åka hem gasade jag iväg som vanligt. Kände att julen släppte greppet om vägen. Ooops tänkte jag och körde vidare. Tog det lugnt i resten av kurvorna, tills jag kom till petalax-kurvan. Körde jättelugnt in till Petalax, men sen när jag accelerade så råkade jag slira lite med hjulen igen. Ooops. My point? Tror inte jag hade nån med det här inlägget har bara allmänt tråkigt och min blogg ser så tom och dyster ut så jag tyckte den behövde lite utfyllnad i form av ett flumm-inlägg.
Tack och adjö! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela