IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Flummresan hem

Publicerad 2011-11-10 13:19:27 i Funderingar,

Jag har inget att göra så jag uppdaterar igen. 5 minuter senare. Ska snart ner till sampin med Stina för hon har ingen mat. Ska bara flumma nu om hur roligt vi malaxbor har det hem i bilen på kvällarna från dermoshop. Man tycker ju att vi skulle vara så trötta att vi bara skulle ligga och halvsova. Istället är det så att vi är så trötta att vi är hyper och allting är roligt. Och ofta lyssnar vi också på festmusik vilket gör att vi alla sitter i bilen och dansar. Och har allmänt flummiga tankar. Bl.a. kom jag fram till i tisdags att när någon säger ordet eucalyptus som kommer det direkt upp en bild i mitt huvud av en koala som sitter och äter eucalyptuslöv. Jag är inte normal. Tack och hej nu ska jag göra något nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela