IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

FREEEEETAG

Publicerad 2011-11-25 10:06:42 i Vardag,

Fredag idag. Och jag ska inte arbeta. Lalallalalallalal. Istället ska jag på julöppning i Övermalax. För jag ska banne mig ha gratis gröt. Nog för att vi får gröt till mat i skolan men man kan aldrig få för mycket gröt. Sedan blir det förfest vid mig. (Jag börjar känna av ett mönster här) Sedan drar vi (cirkus 10 tjejer blev det väl mer eller mindre) till Ollis och stannar tills det stänger enligt Emelie. Och hoppas jag inte är så borta denna gång att jag missar att alla går på nattmat utan mig. Janå nu ska jag kolla HUnger Games trailern igen. Jag har problem jag. 23 mars kan nog börja komma nu.
Ses!
AAAAAAH PÅ SÖNDA FAR JAG TILL KÖLN!!!!!!!!!!!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela