IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

PÄTKIS

Publicerad 2011-11-07 09:09:28 i Funderingar,

Jag hittade min pätkis i penalen som jag fick av Nikke i fredags. Varför? För jag ägde på senaste provet vi hade och förbättrade mig i jämförelse med förra mattebetyget. Alla andra gick det sämre för. Jag är så stolt. Typ. Det är första gången jag fick det efterlängtade godiset! Äntligen! Synd att jag inte får äta den p.g.a. min godisstrejk. Men 26 november då! MMM PÄTKIS!!!!!!!!!!!!!

 

 

Okej jag vet jag sa att jag skulle läsa på psykka men jag var tvungen att skriva om min kära pätkis. Nu ska jag läsa. Dessutom får ni se på bilden hur jäkla trött jag är idag. Jag somnade aldrig igår. Därför flummar jag också förlåt. Nu ska jag läsa. På riktigt denna gång. Kanske...

 

UPDATE: Stina var och skriva på min pätkis. Pias godis. Så ingen kan missta sig och ta mitt godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela