IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

And the world spins madly on

Publicerad 2011-10-12 11:45:26 i Vardag,

Sitter på håltimme med nördarna Emilia och Töntelie(hihihih nu va ja dum mot Emelie:D) De sitter och räknar matte och är duktiga medan jag sitter på datorn och lyssnar på musik. Ikväll blir det teater med skolan. Ser väl inte direkt fram emot det men men. Kan ju ändå inte bli lika bra som förra årets teater som jag faktist tyckte var bra. Men nu ska jag fortsätta nörda.
Smell ya later!

The Weepies - World Spins Madly On

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela