IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Cookie dough VS. Chocolate fudge brownie

Publicerad 2011-10-01 13:46:49 i Mat,

























Var just till handlin och köpte Ben&Jerry's Cookie Dough. Förr så har jag bara ätit chocolate fudge brownie. Och jag måste säga att jag tycker bättre och fudge brownie. Så om jag skulle tipsa om glass så skulle jag säga att ni skulle ta den istället för cookie dough. Dock så tyckte Anna tror jag det var att fudege brownie hade alldeles för mycket choklad. Men jag älskar choklad över allt annat på jorden så kanske det är därför jag tycker bättre om den.

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela