IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Höstlov dag 1

Publicerad 2011-10-20 11:02:26 i Vardag,

Dagens planer: inga hittills vilket jag som andra inte är särskilt brydd om. Jag kan chilla med mig själv hela höstlovet utan att må dåligt vilket det säkert finns många som inte kan göra. Men om jag får säga det själv så är jag ganska jäkligt bra sällskap. Därför mår jag inte dåligt av att vara själv några dagar. Men har i alla fall ett mål med höstlovet: ska få färdigt min skrivbordsstol som jag hållit på med i kanske 2 veckor och låtit vara nu i kanske en och en halv vecka. Ska också försöka mig på att dammsuga rummet och torka lite damm.
Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela