IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Just don't let me down

Publicerad 2011-10-07 15:55:31 i Vardag,

Fredag idag då och mina planer är fredagsmys för mig själv. Borde städa rummet men jag sparar det tills imorgon tror jag, för ikväll ska jag bara ta det lugnt. Inte för att det är särskilt stressigt med 15 lektioner på en vecka men i alla fall. Fick reda på idag på dagsamlingen att ettorna tydligen försöker få exakt 75 kurser. Säkert för att de ska ha så många håltimmar som möjligt. Kan ju bara säga åt dem(om jag nu har några ettor som läser bloggen) att de som de som det gick bra för i höstens studentskrivningar inte har exakt 75 kurser. Jag tror jag själv ligger på 80 eller 85 kurser. Men när jag började gymnasiet hade jag valt 93. Nu ska jag kolla OTH.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela