IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Min blogg...

Publicerad 2011-10-24 19:43:08 i Vardag,

...håller på svälta ihjäl när jag vägrar skriva i den. Men har helt enkelt inte haft något att skriva. Medan alla andra sociala männsikor var i Åbo i helgen så nördade jag Veronica Mars. Just nu så sitter jag och känner hur jag håller på feber. I alla fall känns det som det. Mätte för en timme sedan och då hade jag 37 vilket knappt är stegring för mig så det är inget jag skulle stanna hemma för. Men ska mäta på nytt nu och leta mig till sängen så småningom. Jag är trött.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela