IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Where'd you learn to shoot without restraint?

Publicerad 2011-10-01 12:38:18 i Vardag,

Sitter och nördar framför datorn, obviously. Är lite småsjuk men är bättre än igår på kvällen då jag hade en hejdundrande huvudvärk. Och när jag har huvudvärk så betyder det att jag är sjuk för jag har nästan aldrig huvudvärk annars. Fast jag mätte ingen feber. Idag så var det meningen jag skulle till Jenna och fira henne men jag vet inte om det blir något nu för jag skulle borda ta det lite lugnt nu då om jag är sjuk. Fast vi får se vad det blir till.
Ses!
22-20's - Shoot your gun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela