IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

And when I arrive I won't know anyone

Publicerad 2011-09-12 20:06:16 i Vardag,

Studentskrivningarna inleddes idag med finska hörförståelse. Som vanligt har jag ingen aning om hur det gick. Jag känner aldrig på mig hur det går. Efter jag kommit hem från skolan så har jag inte gjort så mycket. Kollat x-antal Fringe-avsnitt. Sen så har jag läst och streckat under i psykkaboken för vi har förhör på torsdag. Och det senaste förhöret gick skit så måste satsa lite mera på detta. Inte för jag nu vet när jag ska hitta tid och göra det. Här ska ni få se mitt underbara schema för de kommande tre veckorna. Tro mig ni kommer inte bli avundsjuka på mig.

Tisdag 13.9 - Engelska hörförståelse
Onsdag 14.9 - Engelska prov + finska uppsats klar
Torsdag 15.9 - Moddeprov och psykkaförhör
Fredag 16.9 - Studentskrivningar: Modde textkompetens
Måndag 19.9 - Studentskrivningar: Biologi
Tisdag 20.9 - Finskaprov
Onsdag 21.9 - Studentskrivningar: Engelska. Wasa By Night
Torsdag 22.9 - Psykkaprov
Fredag 23.9 - Studentskrivningar: Finska
Måndag 26.9 - Studentskrivningar: Modde essä
Onsdag 28.9 - avslutat studentskrivningarna med att skriva Lång matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela