IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

biologi <3

Publicerad 2011-09-17 14:32:48 i Vardag,

okej lite sarkasm där i rubriken när jag måste sitta hemma och läsa biologi. Annars så tycker jag faktist att biologi är ganska intressant och skulle jag helt plötsligt bestämma mig för att inte bli barnträdgårdslärare så tror jag faktist att biologi skulle kunna vara något för mig. Eller kanske historia. Men just nu är jag ganska jäkligt stressad över biologi kommer ju aldrig hinna läsa allt tills måndag. Och varför sitter jag då här och uppdaterar min blogg när jag egentligen inte har tid med det? Jag har ingen jävla aning, för egentligen måste jag sitta och plugga.. Ni ska veta vad jag längtar till att studentskrivningarna ska vara över! Bara en och en halv vecka kvar nu. WOOOOOO
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela