IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

HÖSTEN 2011 STUDENTSKRIVNINGAR FÄRDIGT!

Publicerad 2011-09-28 17:29:20 i Vardag,

Idag skriva jag sista studentskrivningen vilket var lång matte. Och jag vet inte hur det gick, vet aldrig det med matte jag. Räknade ju ett par uppgifter men det var tydligen ett lätt prov. Men ska inte hoppas för mycket för man vet ju aldrig med matte, dessutom om det var lätt så är det svårare att komma igenom. Idag ska jag inte göra så mycket för jag har bara två hissatimmar imorgon. Sovmorgon och jag slutar en timme tidigare. Ska försöka se om jag lyckas få någon skjuts till skolan. Tihihih. Annars blir det väl bussen.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela