IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I know you never meant to but you did

Publicerad 2011-09-27 17:46:35 i Vardag,



Försöker samla ihop orken att räkna lite matte inför imorgon och läsa igenom några teorihäften. Satsar dock på derivatan och ekvationer. Och så kan jag liiiite integralkalkyl. Men på hösten förra året behövde man bara 7 poäng för att bli godkänd och på våren 12 poäng. Och jag tycker nu jag skulle kunna samla ihop dessa. Kanske. Men jag har ändå matte som extra så blir jag underkänd så gör det inget :D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela