IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Lights go out and I can't be saved

Publicerad 2011-09-09 14:57:53 i Vardag,

Hade matteprov idag. Det gick som det gick. Före jag gick ut därifrån så räknade jag att jag skulle ha ungefär 13 poäng=godkänt. Men den lyckan fick ja ha ungefär en timme före Marcus kom och sa vad svaret på en uppgift som jag trodde jag hade rätt på var. FU. Så där for säkert det godkända jag trodde jag hade. Oh well. Omtentamen here I come! Nästa vecka börjar studentskrivningarna. Är så jävla nervös. Och alla jävla ettor och tvåor: Ni håller käften när jag ska skriva. Or else... Nu ska jag nörda youtube. Jag är beroende av det igen. Oops.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela