IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

mission failed

Publicerad 2011-09-16 15:38:41 i Vardag,

Hade som plan idag att jag inte skulle vara första som gick ut ur skrivsalen när vi skrev textkompetens. Hahah. Och jag trodde nästan på det själv. Var första som lämnade in och jag lämnade in på den tid som Emilia skämtat om. "Du kommer säkert lämn in 3 minuter över 12." Kolla på klockan när jag gick ut. Hahah så var den faktist runt 3 över 12. Bra gissat Emilia! Vet inte hur det gick riktigt. Kändes ju som en massa flumm. Men när jag berättade för min modersmålslärare vad jag hade skrivit så verkade hon ganska entusiastisk så vem vet? Helgens planer är att läsa på biologi som jag skriver på måndag. Wish me luck! I'm gonna need it.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela