IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

My playlist

Publicerad 2011-09-29 19:58:41 i Musik,

Jag orkar inte riktigt anstränga mig så mycket med bloggen just nu. Håller just nu på med matteläxan som är fucked up. Hahah. Eller jag har aldrig fattat mig på gällande siffror. Och det måste jag sitta och leka med. But anyhow, jag har ingen spellista på spotify för jag har inte spotify utan jag har spellistor på youtube istället så här får ni länken till min epic playlist om ni vill höra lite på vad jag lyssnar på och ny musik överlag för jag vet att ibland vill jag desperat bara höra lite ny musik. Nu tillbaka till matte.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela