IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Questions

Publicerad 2011-09-04 21:13:44 i Funderingar,

Frågor jag ställer mig själv varje dag:
  • Varför är jag kompis med folk under 18 år på facebook?
  • Varför är jag kompis med henne/honom på facebook?
  • Sökte jag lika mycket bekräftelse när jag var 13-16 år som dagens ungdomar gör på Facebook med alla jävla gilla-statusar? "Gilla det här om jag ser ut som en babianrumpa"
  • Varför läser jag din blogg?
  • Vem är du? (när jag ser en etta/tvåa jag aldrig sett förut)
  • Har du alltid gått här? (tvåor som jag inte kan minnas)
  • Vad letar jag efter?(säger det ofta högt medan jag letar efter whatever i huset och glömt bort vad jag sysslar med)
  • Varför skriver jag matte redan i höst?
  • Vad talar vi om? (ofta på moddetimmarna då jag brukar välja att fantisera nu som då. Händer ofta på matte också)

Kommentarer

Postat av: marro

Publicerad 2011-09-04 21:51:13

hahahahahaha, deeeeeeen va bra pia!! stämmer ganska bra in på jag å!

Postat av: emelie

Publicerad 2011-09-05 16:34:38

riktiga pia tankar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela