IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

shit happens

Publicerad 2011-09-19 18:20:07 i Vardag,

Skrev biologi idag då. Är ganska slutkörd efter att ha suttit i den där salen 3½ timme. Första jag tänkte när jag snabbt läste igenom provet var: oooh damn ja kan en uppgift. Min andra tanke var : FUCK FUCK FUCK. Sedan lugnade jag ner mig och började göra på denna uppgift jag kunde. Gjorde klart den och återvände sedan till att kolla igenom frågorna igen. Då märkte att jag nog kunde vissa och att jag kunde vissa saker på några. Fick enkelt ihop till de 6 första uppgifterna efter det. Men när man skriver biologi så ska du skriva 8 uppgifter. Att hitta de där två sista var skitsvårt. Till sist fick jag bara lov att välja de som jag trodde jag kunde. Med andra ord jag har ingen aning om jag ens har något rätt. Men kan bara säga att något jättehögt vitsord kommer det inte bli i biologi i studenten men jag blir förvånad om jag skulle var underkänd.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela