IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

The second I do I know we're gonna be through

Publicerad 2011-09-01 21:25:47 i Vardag,

Okej tänker bara skriva lite snabbt vad jag gjort idag. Var i skolan och vi fick god mat. Åkte hem var via högstadiet först efter Jens. Hemma chillade jag till ca halv 6 när jag var efter Jessica. Klockan 6 åt jag metropolis-pizza. Efter det skrev jag färdigt min materialbaserade essäuppsats.Den blev inte bra. Läste på biologi men så kom mamma hem och visade vad hon köpt i Kauhajoki. Läste på matte men då kom Jessica med mina böcker och min mattebok som jag beställt från adlibris. Hahah 3 veckor in på perioden får jag min mattebok. Gjorde matteläxan och läste på psykka. Nu ett avsnitt Fringe och läsa i mina nya böcker :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela