IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Tisdag

Publicerad 2011-09-27 11:41:45 i Vardag,

Sitter på håltimme med hela vårat gäng. Minus Stinisen som är sjuk. Egentligen skulle jag måste räkna matte inför studenten imorgon som trots vad ettorna och tvåorna tror inte är över. Vi behöver bara inte matsalen för vi är så lite som skriver onsdag, fredag och måndag. Nästa timme står hissa på schemat och sedan blir det matte sista timmen. Är jäkligt trött idag och efter skolan så ska jag skjutsa Jens nån väg och hämta mamma från arbetet. Fast jag har ingen bensin så jag vet inte om jag slipper hem.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela