IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Två irritationsmoment

Publicerad 2011-09-13 16:12:05 i Funderingar,

1. SKOLMATEN
Idag fick vi korvsoppa. Och jag har egentligen inget mot soppa, när jag ser att det är det vi får så tänker jag bara oh well. (förutom om det är fisksoppa.LOVE. Eller om det är purjolöksoppa eller ärtsoppa HATE.) Men fan jag ville int ha hård potatis! Hur fan kan man vara köksa och inte kunna koka potatis? Det är fan första man lär sig på huslig ekonomi. Kanske vår köksa är en högstadie-drop out. Och i måndags fick vi broilersås. MEN DET VAR JÄVLA SKINKBITAR I DEN! WTF? Jag är från Malax jag vill fan ha ordentlig mat annars är jag sur resten av dagen. Kan inte skolan skicka iväg köksan på kockkurs så hon lär sig koka potatis?!

2. JÄVLA FUCKING MOPOBILAR
Jag hatar de jävlarna som kör de här jävla fordonen. Jävla fula wannabe-bilar. Minus att de som kör aldrig lärt sig en jävla trafikregel eller kört innan de fick körkortet. De vet väl fan inte ens vad som är bak och vad som är fram på deras jävla wannabe-bil. Jag har aldrig hittills stött på en bra mopobilförare. Däremot var det en jävel i en sån bil som höll på backa på min mammas vackra peugot när jag var ner med den till affären i petalax efter finska hörförståelse. Sitter fan han som kör och hans lika IQ-befriade kompis och skrattar. Tur som fan för dem att de körde iväg därifrån annars kanske jag skulle blivit arresterad för mord. Tänker hyra en traktor eller en monstertruck någon dag och backa över varenda jävla mopedbil jag ser. HAAAAAAAAAAAAAAAAAATE.


Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-09-13 16:35:37

HAHAHAHAA :D

Postat av: Emilia

Publicerad 2011-09-13 17:32:23

AMEN SISTAH!

hatar mopobilisten så innerligt..

Postat av: patricia

Publicerad 2011-09-14 13:10:57

hahahah :D

Postat av: emelie

Publicerad 2011-09-15 16:33:19

haha he har di nu INT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela