IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

WASA BY NIGHT IKVÄLL

Publicerad 2011-09-21 15:13:27 i Vardag,

Ikväll blir det Wasa by night med tjejerna. Nice. Dock har jag ett psykologiprov imorgon. Men tror det blir kanske att lämna in blankt så man får skriva om två gånger. Kan fan ingenting och har inte tid att läsa, ska ut och supa istället. Hahahah. Äääh shit happens. Jeanettes fel att jag säger så. Uttrycket är fast i min hjärna. Men nu ska jag läsa lite, sedan äta, sedan kläder smink och packning inför kvällen!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela