IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Don't you forget about me

Publicerad 2012-04-09 20:41:53 i Vardag,

Har fortfarande filmer som jag inte skrivit om som jag kollade i helgen. Som ni märker så gjorde jag inte så mycket annat under påsken än att sitta vid TV. Men jag orkar inte skriva om de nu + att jag tycker att det måste finnas någon sorters variation på inläggen. Annars blir det bara tråkigt. Just nu sitter jag och försöker få bort en låt från huvudet. Men det funkar inte så bra. Så här får ni höra på den så ni också får den på hjärnan.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela