IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

He sees what I see and he knows what I know

Publicerad 2012-04-16 17:02:25 i Vardag,

Idag har jag varit och kollat tapeter med syster och mamma. Det var inte så intressant. Sedan var vi till Citymarket där jag såg att de hade Disneyfilmer för 9.95€ så jag köpte två. Och eftersom Jessica har köpt en ny telefon åt Jens så fick jag henne övertalad till att köpa nya hörlurar till mig. Sedan åkte vi till GW-galleria och kollade där. Köpte en tröja från Kappahl och så var vi och kollade Cubus. Hittade en klänning där men den kostade för mycket i mitt tycke så jag lät den vara. Mamma bjöd på smörgås och sedan åkte vi hem. Nu ska jag spela spel.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela