IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Josh Hutcherson-filmer

Publicerad 2012-04-09 18:01:07 i Film,

The Kids Are All Right - Kollade inte den här filmen i helgen men märkte att jag aldrig nämnt den i bloggen. Tyckte det skulle bli ändring på det för den här filmen är så himla bra att jag vill tipsa om den. Alla borde se den, den är verkligen värd att sätta ner tid på.

Cirque du Freak - The Vampire's Assistant - Den här filmen var så himla tråkig och konstig så det är inte ens roligt. Så himla dålig och sa jag konstig? Konstig. Nej, rekommenderas verkligen inte.

Journey to the Center of the Earth - Den här filmen var fakitst riktigt bra. Det syntes att det var meningen att man skulle se den i 3D, men jag såg den i vanlig 2D.

Bridge to Terabithia - Det här var min absoluta favorit. Den var så himla bra lagad och så fin. Ännu en film som jag kommer kolla många gånger om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela