IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Keep on telling me lies, I'll believe you

Publicerad 2012-04-24 19:54:50 i Vardag,

Idag har jag gjort inte så mycket. Suprise suprise. Har kollat film, kolla How I Met Your Mother. Och för en halvtimme sedan kom jag hem från en 50-minuterspromenad. Har haft svårt att sova de senaste dagarna så jag tänkte att gå ut och gå kanske skulle hjälpa så jag ska kunna sova. Men nu ska jag börja leta mig till mitt rum och kolla Top Model som kommer från TV3 klockan 9.
Ses!
7 dagar 19 timmar 25 minuter och 25 sekunder tills flyget lyfter till Rhodos

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela