IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Ledighet

Publicerad 2012-04-04 20:19:34 i Vardag,

Idag var sista dagen på dagis för mig den här veckan i alla fall. Fast man vet ju inte, kan ju hända att någon insjuknar. Har inte fått något annat vikariat så nu är jag ledig på obestämd tid. Trevligt att var det också. Påskhelgen är väl lite obestämd ännu, men jag ska i alla fall kolla en massa filmer. Imorgon blir det bara chill tror jag, ska försöka städa rummet. Bara en snabbtstädning. Dammsuga och plocka upp lite. På fredag eller lördag så blir det väl förmodligen utgång.
Ses!
27 dagar kvar till Rhodos! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela