IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Molly Ringwald-filmer

Publicerad 2012-04-09 17:10:14 i Film,

For Keeps - Tyckte den här var riktigt bra och värd att se. Handlar kort och gott om två tonåringar som får ett barn när de går sista året i High School. Filmen är från 1988.

Sixteen Candles - Den här var faktist också bra fastän den handlar om att de glömmer hennes födelsedag. Filmen är från 1984.

The Breakfast Club - Den här var min favorit av filmerna med Molly Ringwald som jag kollade. Den var så himla bra. Tror det här kommer bli en film som jag kollar ca 10 gånger om året. Den här filmen är från 1985.

Pretty In Pink - Till skillnad från de andra filmerna jag kollade, så var den här inte bra. Kommer inte kolla den igen. Jag gillade den inte alls. Filmen är från 1986.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela