IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Påskafton aka lördag

Publicerad 2012-04-07 12:12:46 i Vardag,

Kör lite mobilbloggnig nu för jag vet ju att ni inte klarar er utan mina uppdateringar. ;) Har nu inte gjort så mycket de här två dagarna. Kollat en hel massa med filmer så kommer säkert en hel massa med inlägg sedan när jag har tillgång till en dator. Eller så kör jag alla i samma inlägg. Kollar också Skins generation 1, igen. Men nu ska jag fortsätta nörda och kolla om några påskkärringar letar sig hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela