IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Pia indian

Publicerad 2012-04-26 14:36:56 i Vardag,

Idag var jag på dagis, och de hade maskerad så jag klädde ut mig till indian. Var en kort dag, for hem när barnen gick i vila runt 12 någon gång. Sov när jag kom hem, var så himla trött fastän det var så kort dag. Imorgon blir det tidig morgon också. Mamma ska till Ikea och åker tidigt så jag måste stiga upp och släppa in tapetseraren, vårat kök ska tapetseras om. När det är gjort så är alla rum på nedervåningen omtapetserade. Allt för att jag ska bli student ;) Imorgon drar jag till stan när jag släppt in tapetseraren. Så behöver jag inte vara i stan hela dagen.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela