IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Rhodos

Publicerad 2012-04-17 12:07:26 i Funderingar,

Det här kommer upp när man söker på vårt hotell så jag antar det ser ut såhär. Eller ja vi ska väl bo i lägenheter.

Idag så är det två veckor tills vi drar iväg till Rhodos tjejerna och jag. Längtar som fan särskilt när man kollar ut genom fönstret och ser att det snöar, igen.
Nej, börjar bli trött på det här vintervädret i mitten av april så ska bli skönt att komma till ett varmare ställe.
Två andra bra saker som hände igår. Hade dåligt samvete för att jag slösat pengar i stan när jag borde ha sparat inför Rhodos, men så när jag kom hade jag fått brev: jag hade fått lön. Mitt i allt så var jag 300 euro rikare. Och så sa mamma att de skickat studentklänningen nu så borde få den om några dagar. Yes! Bara mössa och skor som fattas nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela