IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Standing in the way of control

Publicerad 2012-04-18 18:45:26 i Vardag,

Idag har jag tråkigt. Hade så tråkigt att jag blåste i PEF-mätaren för att kolla hur bra mina lungor är. Och för er som inte vet vad en PEF-mätare så är det en apparat som man blåser i för att kolla lungorna. Jag använde den förr hela tiden för att kolla upp min astma. När jag var liten så hade jag så att jag var tvungen att ta medicin varenda dag och ta ännu mera medicin om jag skulle anstränga mig. Nu tar jag bara medicin om jag mitt i allt får problem med att andas. Skulle vara roligt med arbete nu så man skulle ha något att göra. Har börjat spela datorspel också så jag ska ha något att fördriva dagarna med. Men nu ska jag kolla lite tv-serier.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela