IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Taggad

Publicerad 2012-04-19 13:24:44 i Vardag,

Börjar bli ordentligt taggad inför Rhodos nu. Skulle kunna börja packa idag, bara för att jag vill. Fast enda som jag tänkt ut att jag ska ha med så är alla mina sommarklänningar. Och jag har så många så jag klarar hela veckan bara med dom. Hehhee. Och shorts ska ju förstås också ner i packningen. Är också taggad inför Ollis imorgon. Och så är jag taggad inför nästa tordsda för då får jag åka och arbeta till dagis. Och sen så är det veckan efter det och vi är på väg till Rhodos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela