IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Trögisen aka Pia

Publicerad 2012-04-21 22:25:23 i Vardag,

Lalalala har inte orkat med bloggen nu på några dagar. Igår var jag till Ollis, som nykter chaufför. Och tamefan jag har aldrig kört i sånt jävla skitföre som jag gjorde igår. Färden till stan kändes plötsligt väldigt lång. Men vi kom dit med livet i behåll, och utan att bilen blev nerkissda. Med tanke på att två av personerna i bilen började gnälla om att de var kissnödiga, medan vi fortfarande i Malax. Och de tyckte bland annat att jag skulle stanna vid motorvägen så de skulle kunna gå ut och kissa. De föreslog också direkt vi kom in i stan att jag skulle stanna där, eller också att de skulle springa ut medan jag stannade vid ett rödljus. Så när jag äntligen parkerade, så sprang de ut som man skulle säga på malaxdialekt som na rapaskott. For hem någon gång runt halv 2 tiden, fick inte hem några vänner dock.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela