IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You're all the things I've got to remember

Publicerad 2012-04-11 16:20:40 i Vardag,

Idag har jag inte gjort några storverk alls. Har lyssnat på musik, kollat TV och nördat tumblr. Kan inte någon snäll själ ge mig arbete så jag gör någon nytta med mitt liv? Skulle fått arbeta igår, de ringde halv 9 jag var jättetrött men svarade i alla fall. Kom på direkt jag svarade att jag inte skulle kunna åka och arbeta för jag hade ingen bil för mamma och pappa var i arbetet. Det är sådana dagar det skulle ha suttit fint med att vara bortskämd och ha en egen bil. Nå jaa, det kommer väl nya möjligheter.
Ses!
De senaste dagarna har jag nästan bara lyssnat på 80-talsmusik p.g.a. alla 80-tals filmer jag kollade i helgen.

Kommentarer

Postat av: patricia

Publicerad 2012-04-11 16:35:09

men köp min bil dååå !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela