IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'll leave when the wind blows

Publicerad 2012-08-20 16:29:00 i Vardag,

Hejsan bloggisen! Det går tröfg här nu. Har chillat ett par dagar nu. Inte så mycket att berätta de dagarna. I fredags var jag i Juthbacka. Hittade inget, det skulle varit godisremmarna men jag godisstrejkar nu så de hade jag ingen glädje av. Idag fick jag arbeta på dagis. Wiii. Och om två veckor ska jag befinna mig i skolan. Har ingen aning om någonting alls just nu. Skulle borda kolla upp nå saker. Men jaaaaa
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela