IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Lista som inlägg

Publicerad 2012-08-15 20:51:09 i Vardag,

Stal en lista av Jenna bara så jag får det uppdaterat.
1. Var är din mobiltelefon?
På nattduksbordet

2. Var är din andra hälft?
Om ja bara sku vet, trololololoolo

3. Ditt hår?
I en hästsvans för annars så är det in my fucking way

4. Ditt humör?
Trött

5. Din dagsplan?
Dagen är snart slut men ska hinna i duschen, städa färdigt rummet och byta lakan

6. Det bästa du vet?
Mat(lol), datorn, böcker, vänner, harry potter. I can keep on going forever

7. Din dröm i natt?
Jag drömde jag var ihop med Liam Payne i One Direction. I regret nothing

8. Ditt livsmål?
Ingen aning. Tänker inte så mycket på framtiden. Fantiserar mest om löjliga saker hahaha.

9. Rummet du är i?
Mitt nystädade rum bara jag orkar dra dammsugaren de där sista gångerna över golvet

10. Din hobby?
Pinsamt, jag har ingen. Tumblr, läsa och ibland så målar jag.

11. Din skräck?
Ormar. Läskigaste som finns på denna jord.

12. Var vill du vara om sex år?
I livet. Jaaag vet inte.

13. Var var du igår kväll?
I min säng på tumblr och kom på att jag inte hade ätit.

14. Vad är du inte?
Tystlåten

15. En sak du önskar dig?
Pengar så jag kan köpa nya böcker.

16. Var växte du upp?
Krååkbackan där det lektes "bollen är hemma" varje kväll

17. Det senaste du gjorde?
Var på youtube

18. Dina kläder?
Jeansshorts och randig tröja

19. Din tv?
Står i Jens rum för jag har Jessicas gamla just nu.

20. Ditt/dina husdjur?
Kimi. (hund)

21. Din dator?
Acer laptop

22. Din bästa ägodel?
Telefjonken eller datorn.

23. Saknar någon?
Mormor

24. Din bil?
Har ingen. Lånar min mammas.

25. Något du inte har på dig?
Uggs

26. Favoritaffär?
Hmmm. Jag vet inte. HM och ginatricot gillar jag för sina tröjor med tryck på.

27. Din sommar?
For fort förbi. Jag blev ju just student?

28. Älskar någon?
My homies.

29. Favoritfärg?
Havsblå

30. När skrattade du senast?
Just när jag kollade detta

31. När grät du senast?
Hmm igår tror jag när jag kollade Merlin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela