IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

So bottle up old love and throw it out to sea

Publicerad 2012-08-25 12:49:10 i Vardag,

Några dagar sedan sist nu igen. Ikväll är det villavslutning och jag ska på kräftskiva med mina vänner. Fast jag inte äter kräftor, Enda som ska ätas ur havet är fisk. Resten kan man lämna dit. Annars så är nästa vecka sista veckan på sommarlovet. Huvadå. Fast är ändå lite taggad på att få börja på med något helt nytt. Janå ska klä på mig nu och åka iväg till handlin fö att köpa lite ingredienser för jag tänkte baka lite muffins. Och så ska jag handla lite mat.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela