IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You stir up my natural emotions

Publicerad 2012-08-07 13:26:12 i Vardag,

Hejsan min väldigt döda blogg! Ni finner mig fortfarande mig på skäre, alltså på Sebbis skaton(vet inte riktigt vad det heter på "riktig" svenska). Mina dagar består av att spela sims, kolla merlin, film och läsning. För vädret den senaste veckan har inte varit något att gå ut för. Så nu ska jag kolla färdigt en film jag lämnade på hälften igår. Ska också försöka skriva om två andra filmer jag sett.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela